Bedrijfscompetitie hockeyclub Union

25-6 Sinds 1988 wordt er op Union een bedrijvencompetitie georganiseerd.
Veel hockeyers vinden het leuk om met hun collega’s en op andere tijden dan in het weekend wedstrijden te spelen.
Met de bedrijvencompetitie wordt er op een sportieve en sociale manier de naam van het bedrijf uitdragen.
De teams hoeven niet geheel uit medewerkers van het bedrijf (de sponsor) te bestaan.
Doel is met name extra hockeywedstrijden buiten het weekend te spelen met collega’s en/ of vrienden een gezellig en gezond avondje extra te sporten met een gezellige derde helft..
Waarbij op een informele wijze contacten gelegd kunnen worden met andere bedrijven.
Nu is Union nog op zoek naar extra teams of spelers die interesse hebben voor het deelnemen in het aankomende seizoen 2022-2023.
Bij interesse of vragen graag contact opnemen met Marco Leenders per mail [email protected]o.v.v. bedrijvencompetitie.

Met vriendelijke groet,

Marco Leenders