Nieuws van het bestuur

Corona maatregelen luchthal vanaf 28 november 2021

Er gelden weer nieuwe regels. Tussen 17.00 uur - 5.00 uur is het complex gesloten. De trainingen in de luchthal vóór 17.00 uur gaan door!

In het weekend zijn er wedstrijden in de luchthal/zaal tot 17.00 uur.

Publiek is niet toegestaan bij trainingen en wedstrijden.

In de luchthal is voor sporters vanaf 18 jaar een CTB (coronatoegangsbewijs) verplicht. Voor mensen die functioneel (coaches, trainers en rij-ouders) is een CTB niet verplicht.

In het clubhuis is vanaf 18 jaar een CTB verplicht, ook voor coaches, trainers en rijouders. Daarnaast is in het clubhuis een vaste zitplaats verplicht.

Tussen de wedstrijden moet het team de luchthal verlaten en in het clubhuis wachten.

Iedereen van 18 jaar en ouder moet 1,5 mtr. afstand houden, behalve tijdens het sporten.

Mondkapje (vanaf 18 jaar) in de luchthal/zaal is verplicht zodra men zich verplaatst!

Klik hier voor het KNHB nieuwsbericht

Met vriendelijke groet,

Bestuur MHC Wijchen