Nieuws van het bestuur

Take away en QR code bij MHC Wijchen

1-10

De weersvoorspellingen zijn komend weekend wat minder. Het bestuur heeft daarom besloten om de toegang tot het clubhuis mét QR code toe te staan.

Bezoekers van 13 jaar en ouder kunnen vanaf zaterdag 2 oktober met de QR code van de Corona Check in het clubhuis eten en/of drinken. Om het allemaal vlotjes te laten verlopen willen we je vragen de QR code bij het betreden van het clubhuis bij de hand te houden. Vrijwilligers achter de bar kunnen dan snel je code scannen en jouw bestelling opnemen.

Het is ook nog steeds mogelijk om een bestelling bij de bar te plaatsen en deze buiten op het terras te nuttigen. Jeugd tot 13 jaar kan zonder QR code gebruikmaken van de kantine voor eten en drinken.

Alvast bedankt voor je medewerking.