Planning juni

Nieuws afbeelding 29-5 Vanaf 5 juni zijn er versoepelingen voor de senioren en de jeugd (F t/m A).

De jeugd mag wedstrijden spelen tegen andere clubs in de regio. De senioren mogen onderlinge wedstrijden spelen op de eigen vereniging.

De planning van juni ziet er als volgt uit:

De F  t/m A gaan 1x per week trainen met het HUIDIGE team (zie schema in MHC app bij nieuws berichten).

Zaterdag 5 juni en zondag 6 juni kan er een veld gereserveerd worden bij het wedstrijdsecretariaat onder vermelding van de tegenstander. De wedstrijden zullen zoveel mogelijk gebundeld worden.

Zaterdag 12 juni, zaterdag 19 juni en zaterdag 26 juni gaat de KNHB regionale wedstrijden organiseren voor de F t/m A. Dit zijn wedstrijden met het HUIDIGE team.
Het schema hiervoor volgt t.z.t.

Zondag 13 juni is de minislotdag voor de F t/m 8E teams. Hoeveel ruimte er vrij is voor de senioren is nog niet bekend. We zijn aan het kijken wat mogelijk is, meer informatie hierover volgt.

Zondag 20 juni en zondag 27 juni kan er een veld gereserveerd worden bij het wedstrijdsecretariaat onder vermelding van de tegenstander.

Toeschouwers zijn nog niet toegestaan! Meer informatie hierover volgt via de KNHB.