Communicatie teamindelingen

Communicatie teamindeling 2021-2022

MHC Wijchen is ook in de greep van corona. Gelukkig heeft iedereen (op aangepaste wijze) getraind en onderlinge wedstrijden gespeeld. Het seizoen zal anders afgesloten worden dan we gewend zijn. Geen huldiging van kampioenen en geen vrijwilligers in het zonnetje.

Ieder jaar is het voor veel kinderen weer spannend in welk team ze het nieuwe seizoen komen. Uitgangspunt voor het formeren van de nieuwe teams voor de TC is, dat we voor elk kind een team willen vinden waarin hij/zij het beste past. Op zowel sportief als sociaal gebied.

De technische commissie heeft voor het maken van de nieuwe teamindelingen gebruik gemaakt van gegevens die gedurende het seizoen zijn verzameld.
Alle spelers zijn het afgelopen seizoen op verschillende momenten door hun trainer en coach beoordeeld. Ook de lijncoördinator, trainingscoördinator en selectiecommissie hebben de spelers gevolgd. Op basis van alle informatie worden de teams samengesteld.

Ook dit seizoen zullen alleen de eerste teams selectieteams worden. De tweede
teams zijn sterk breedte teams. De overige teams zullen worden ingedeeld met de juiste mix van spelers zodat er evenwichtige teams zullen staan.

Dit jaar verwacht de KNHB van ons dat we de definitieve teamindelingen op woensdag 9 juni indienen. Dat betekent dat we op zondagavond 6 juni de teams zullen publiceren. Deze kan je vinden achter de inlog.

Mocht je interesse hebben om een team te coachen laat het ons dan weten en stuur een mailtje naar; [email protected]. De coaches worden later bekend gemaakt.

We hopen met bovenstaande informatie duidelijkheid gecreëerd te hebben over de huidige gang van zaken en de voorbereidingen op volgend seizoen.

Bij de nieuwsberichten in de MHC app volgt in juni/juli de planning voor de start van het nieuwe seizoen.

Als je nog vragen hebt, kan je uiteraard met ons contact opnemen door een mail te sturen naar[email protected]

Sportieve groet,

Jeugd Technische Commissie MHCW