Nieuws van het bestuur

Winterseizoen MHC Wijchen

23-11

Donderdag 26 november staat de luchthal weer op de accommodatie van MHC Wijchen.

Vanaf 30 november traint en speelt de jeugd traint en niet meer buiten maar in de luchthal. Het is vanaf dat moment ook niet meer mogelijk om velden te reserveren. De trainingen worden verzorgd door Martijn Tijssen en de zaalcommissie heeft een onderlinge zaalcompetitie geregeld. Alle informatie over trainingen, teamindelingen en spel- en huisregels staan inmiddels op de website. De wedstrijdschema's worden binnenkort gepubliceerd. De eerste wedstrijden staan gepland vanaf 5 december.

Tijdens de trainingen en wedstrijden is het clubhuis gesloten. Alleen keepers ontvangen bij de wedstrijdtafel een sleutel om spullen te pakken. De toegangspoort bij het clubhuis gaat op slot en alleen de nieuwe ingang (hoek veld 1 schuin tegenover Mozaïek) is geopend. Toeschouwers zijn door de huidige maatregelen nog steeds niet toegestaan bij trainingen en wedstrijden.

Indien de Covid-19 maatregelen tijdens het winterseizoen worden versoepeld kunnen de senioren veld 3 reserveren voor training of onderlinge wedstrijd. Dit is uiteraard afhankelijk van de geldende maatregelen en weersomstandigheden. Veld 1 is tijdens het winterseizoen niet bespeelbaar omdat het water wordt afgekoppeld.

Veel speelplezier tijdens deze winterperiode.

Harmen, Corné, Guus, René, Kim en Sanneke