10% clubkorting bij Kees van Gent

Met ingang van dit hockeyseizoen is Kees van Gent, Banden-Wielen als nieuwe sponsor verbonden aan onze hockeyclub. Het logo van Kees van Gent siert al enige tijd ons scorebord langs het hoofdveld. Wij zijn erg blij met de steun van deze Wijchense onderneming. De betrokkenheid van Kees van Gent bij MHC Wijchen blijkt ook uit hun kortingsactie voor onze clubleden. Bent u op zoek naar winterbanden? Dan bent u bij Kees van Gent aan het juiste adres. Kees van Gent geeft clubleden 10% korting op het hele productpakket. En bij elke aankoop door een clublid draagt Kees van Gent € 2,50 als extra sponsorbijdrage af aan onze club!