Nieuws van het bestuur

Opening luchthal

Zaterdag 8 december is de nieuwe luchthal officieel geopend door wethouder Paul Loermans, met hulp van jongens F. Aansluitend kon de jeugd al meteen gebruik maken van de hal door een clinic, verzorgd door tophockeyers Noud Schoenaker en Kjell Bakker.
Onze voorzitter Harmen Schipper bedankte nadrukkelijk alle mensen die het financieel mogelijk hebben gemaakt de hal aan te schaffen en alle vrijwilligers die hun fysieke steun hebben geleverd.
Van deze vrijwilligers hebben m.n. Ton Bosman en Maarten Laurant heel wat uren in dit project gestopt. Zij werden dan ook onderscheiden met de clubspeld. Gefeliciteerd Ton en Maarten!

Foto's van de opening zullen nog worden geplaatst in het fotoalbum (na inlog).