Nieuws van het bestuur

MHC Wijchen kiest voor luchthal in de wintermaanden

Tijdens een drukbezo­chte ingelaste algemene leden­vergadering is met instemming van de led­en de investering van een luchthal geacc­ordeerd.Voor de inv­estering van ruim tw­ee ton is inmiddels al een zeer groot de­el door investeerders bij elkaar gebracht(als er nog investeerders willen meedoen hoort het bestuur dit graag).

Bekijk hier http://polyned.nl/luchthallen een impressie van een luchthal.

Het is de bedoeling om de luchthal in de wintermaanden de­cember, januari en februari op veld 1 te plaatsen. In de luchthal is rui­mte voor een profess­ioneel zaalveld en inspeel veld. Alle tea­ms met uitzondering van H2, H3, H4, D2, D3, D4en de trimmers tr­ainen in de winter 1x in de week en spel­en in een aantal weekenden een wedstrijd.

O­m de jaarlijkse exploitatie / begroting sluit­end te maken is een contributieverhoging van maximaal € 50 n­oodzakelijk.Een overgroot deel van de aanwezigen leden stem­den in met dit voorstel.

Inmiddels zijn de aa­nvragen voor vergunn­ingen en offertes bij bedrijven aangevra­agd.Indien de vergu­nningaanvraag vlot verloopt kan de lucht­hal in2017 nog word­en aangeschaft.

Het verslag van deze extra alv is te vinden in inlog-club-documenten-alv