home_inloggen (oud)

Hoe vind ik mijn weg op onze website?

Klik hier voor de toelichting!

Om jouw persoonlijke informatie te bekijken moet je eerst inloggen. Zonder inloggen kun je alleen algemene informatie bekijken.

Eerste keer inloggen?
Inloggen kun je met je lidnummer en een wachtwoord.

Vul je lidnummer en e-mailadres in (dat bij de club bekend is). Klik op "vergeten? klik hier". Je krijgt binnen enkele minuten een wachtwoord toegestuurd per e-mail. Vul dit in en je kunt inloggen.

Krijg je geen wachtwoord binnen dan kan het zijn dat je e-mailadres dat bij de club bekend is, inmiddels onjuist is. Vraag in dat geval je inlog aan bij [email protected]. Vergeet niet je juiste e-mailadres te vermelden.

Heb je geen lidnummer (meer) vraag je inlog dan aan bij [email protected].
nb. Het toesturen van de inloggegevens via [email protected] kan 2 dagen op zich laten wachten.

Voor vragen graag een mail naar: [email protected]

Succes met het inloggen.